یزدفردا: تیم چادرملو اردکان در لیگ هفدهم با جذب ستاره‌های فوتبال ساحلی ایران سودای قهرمانی در سر دارد.

به گزارش یزدفردا: مراسم قرعه‌کشی هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور روز گذشته با حضور مسئولین سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون فوتبال ایران، با حضور نمایندگان ۱۰ باشگاه حاضر برگزار شد.

بعد از افتخارآفرینی ساحلی بازان تیم ملی در جام جهانی امارات، فوتبال ساحلی در صدر کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفت و قطعا این موضوع لیگ امسال را از سال های گذشته جذاب‌تر می‌کند.

در لیگ شانزدهم گلساپوش یزد که یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ساحلی ایران است چند هفته به پایان لیگ قهرمانی خود را جشن گرفت و تیم‌های چادرملو اردکان و پارس جنوبی بوشهر جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

تیم چادرملو اردکان که سومین فصل حضور خود را در لیگ برتر ساحلی تجربه می‌کند در لیگ هفدهم تجدید قوا کرده و با جذب بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی رویای قهرمانی را در سر دارد.

این تیم ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کرده و فقط دو بازیکن خود را از دست داد و با دو بمب نقل و انتقالاتی در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفته است.

اولین خرید این تیم، «محمدعلی مختاری» کاپیتان گلساپوش یزد و ستاره‌ی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران است؛ مختاری که ستاره بی‌چون و چرای تیم گلساپوش یزد می‌باشد، پس از چندین فصل حضور و کسب عناوین مختلف در فصل جدید به چادرملو اردکان پیوست.

دیگر خرید این تیم اردکانی، «سیدمهدی میرجلیلی» گلر محبوب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و چهره‌ی ویژه‌ی این روزهای ورزش ایران است.

چادرملو اردکان در این بازی خود در لیگ هفدهم در ورزشگاه آزادی شهر اردکان از تیم شاهین خزر رودسر میزبانی خواهد کرد.  

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا